Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми видаємо сертифікати відповідності і санітарно-епідеміологічні висновки за запитом. Ми не змінюємо шлюб і бій при перевезенні. У даному випадку, компенсувати пошкоджений вантаж Вам буде перевізник. Для цього при оформленні замовлення, вкажіть що хочете застрахувати свій товар на повну вартість (Більш докладно дивіться розділ "Оплата і доставка") При отриманні товару, якщо буде виявлено невідповідність заявленому замовлення: помилка при складанні, недовоз якійсь позиції ітд., претензії приймаються протягом 3 днів з дати отримання товару. Ми розберемося з виниклими проблемами і дамо відповідь щодо можливих варіантів їх вирішення. Прохання, для швидкого вирішення Вашого питання, рекламації з описом Вашої проблеми писати на електронну адресу. Будьте уважні при виборі товару і оформленні замовлення! На сайті всі картинки і опис відповідають Товару, який Ви замовляєте. Для виключення помилок при замовленні та виготовленні посилки на складі, краще оформляти замовлення через корзину сайту. При оформленні замовлення за телефоном, претензії про те що Ви мали на увазі і хотіли замовити інший товар, компанією не приймаються і гроші Вам не повертаються.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.